Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Anketa
Nejnovější produkty

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.

V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení ve výši dle zvoleného způsobu dopravy. Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

1) Objednané zboží Vám zašleme Českou poštou za cenu 230 Kč v případě dobírky a 200 Kč při platbě převodem na účet : 2111676854/2700, jako variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)

2) Objednané zboží Vám zašleme PPL za cenu 180 Kč v případě dobírky a 150 Kč při platbě převodem na účet : 2111676854/2700, jako variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)

3) Osobní odběr zboží je možný po dohodě v prodejním skladu AIERSI na adrese Křešice 4, Divišov, PSČ 257 26, souřadnice 49°48′37″ s. š., 14°50′46″ v. d. (z dálnice D1 se k nám dostanete sjezdem č. 34 směr Benešov, nebo sjezdem č. 41 směr Divišov). Odběr je bez poplatku. Případné jiné možnosti dopravy jsou možné po individuální domluvě.

7) DODACÍ LHŮTA

1.Dodací lhůta skladového zboží je 5 pracovní dnů, pro zboží na objednávku u dodavatele je dodací lhůta 6 - 7 týdnů. O konkrétních lhůtách a možnostech bude zákazník neprodleně kontaktován.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě odůvodněné potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh stejné, či vyšší hodnoty. Zboží lze zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu, ale vzhledm k povaze zboží vždy po vzájemné dohodě. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) Vady vzniklé běžným používáním.
b) Nesprávným použitím výrobku, např. instalací příliš silných strun 013 a výše.
c) Nesprávným skladováním, např. při jiné než doporučené vhlkosti vzduchu 40 - 60%.

Postup při reklamaci:

1) Informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) Zboží zašlete po dohodě jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů